Катеринчук Д. та Кулакова Л.М. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 30-32.
| ![[img]](http://repository.rshu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Текст Катеринчук Д. Теоретичні аспекти проблеми розвитку емоційного інтелекту....pdf Завантажити (1MB) | 
Анотація
У наш час питання про розвиток емоційного інтелекту рахується новим але водночас важливим, особливо для молоді. Підлітковий вік - це період активних змін, коли формуються основні психологічні та емоційні якості особистості. Однією з ключових характеристик, яка впливає на соціальну адаптацію та психологічне благополуччя підлітків, є емоційний інтелект (ЕІ/EQ). Вміння розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також співпереживати і взаємодіяти з емоціями інших, стає вирішальним для успішної інтеграції в соціум. Вивчення психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці є важливим, адже в цей період формуються ключові соціально-психологічні навички, які визначають міжособистісні стосунки, впевненість у собі та здатність до саморегуляції. Проте питання впливу різних факторів на розвиток ЕІ у підлітків ще недостатньо досліджено, що вимагає подальших наукових розробок, зокрема щодо взаємозв’язку емоційних та когнітивних змін, які відбуваються в цей період. Зважаючи на це, дослідження психологічних особливостей емоційного інтелекту у підлітків є актуальним для розробки ефективних підходів до підтримки їхнього розвитку, що сприятиме зниженню соціальної напруги та підвищенню психологічного комфорту підлітків у складний період становлення особистості.
Мета дослідження - здійснення теоретичного аналізу психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Катеринчук Д. Теоретичні аспекти проблеми розвитку емоційного інтелекту в підлітковому віці / Д. Катеринчук ; наук. керівник Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 30-32. | 
| Ключові слова: | Розвиток емоційного інтелекту, благополуччя підлітків, підлітковий вік | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук | 
| Дата внесення: | 15 Лип 2025 12:32 | 
| Останні зміни: | 15 Лип 2025 12:32 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18581 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


