Катеринчук Д. та Кулакова Л.М. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 30-32.
![]() |
Текст
Катеринчук Д. Теоретичні аспекти проблеми розвитку емоційного інтелекту....pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У наш час питання про розвиток емоційного інтелекту рахується новим але водночас важливим, особливо для молоді. Підлітковий вік - це період активних змін, коли формуються основні психологічні та емоційні якості особистості. Однією з ключових характеристик, яка впливає на соціальну адаптацію та психологічне благополуччя підлітків, є емоційний інтелект (ЕІ/EQ). Вміння розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також співпереживати і взаємодіяти з емоціями інших, стає вирішальним для успішної інтеграції в соціум. Вивчення психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці є важливим, адже в цей період формуються ключові соціально-психологічні навички, які визначають міжособистісні стосунки, впевненість у собі та здатність до саморегуляції. Проте питання впливу різних факторів на розвиток ЕІ у підлітків ще недостатньо досліджено, що вимагає подальших наукових розробок, зокрема щодо взаємозв’язку емоційних та когнітивних змін, які відбуваються в цей період. Зважаючи на це, дослідження психологічних особливостей емоційного інтелекту у підлітків є актуальним для розробки ефективних підходів до підтримки їхнього розвитку, що сприятиме зниженню соціальної напруги та підвищенню психологічного комфорту підлітків у складний період становлення особистості.
Мета дослідження - здійснення теоретичного аналізу психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Катеринчук Д. Теоретичні аспекти проблеми розвитку емоційного інтелекту в підлітковому віці / Д. Катеринчук ; наук. керівник Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 30-32. |
Ключові слова: | Розвиток емоційного інтелекту, благополуччя підлітків, підлітковий вік |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 15 Лип 2025 12:32 |
Останні зміни: | 15 Лип 2025 12:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18581 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |