Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Катеринчук Д. та Кулакова Л.М. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 30-32.

[img] Текст
Катеринчук Д. Теоретичні аспекти проблеми розвитку емоційного інтелекту....pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У наш час питання про розвиток емоційного інтелекту рахується новим але водночас важливим, особливо для молоді. Підлітковий вік - це період активних змін, коли формуються основні психологічні та емоційні якості особистості. Однією з ключових характеристик, яка впливає на соціальну адаптацію та психологічне благополуччя підлітків, є емоційний інтелект (ЕІ/EQ). Вміння розпізнавати, розуміти та регулювати власні емоції, а також співпереживати і взаємодіяти з емоціями інших, стає вирішальним для успішної інтеграції в соціум. Вивчення психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці є важливим, адже в цей період формуються ключові соціально-психологічні навички, які визначають міжособистісні стосунки, впевненість у собі та здатність до саморегуляції. Проте питання впливу різних факторів на розвиток ЕІ у підлітків ще недостатньо досліджено, що вимагає подальших наукових розробок, зокрема щодо взаємозв’язку емоційних та когнітивних змін, які відбуваються в цей період. Зважаючи на це, дослідження психологічних особливостей емоційного інтелекту у підлітків є актуальним для розробки ефективних підходів до підтримки їхнього розвитку, що сприятиме зниженню соціальної напруги та підвищенню психологічного комфорту підлітків у складний період становлення особистості.
Мета дослідження - здійснення теоретичного аналізу психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту у підлітковому віці.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Катеринчук Д. Теоретичні аспекти проблеми розвитку емоційного інтелекту в підлітковому віці / Д. Катеринчук ; наук. керівник Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 30-32.
Ключові слова: Розвиток емоційного інтелекту, благополуччя підлітків, підлітковий вік
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 15 Лип 2025 12:32
Останні зміни: 15 Лип 2025 12:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18581

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу