Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕГУЛЯЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ДІТЕЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ

Косяк Т. та Назаревич В.В. (2024) ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕГУЛЯЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ДІТЕЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 35-38.

[img] Текст
Косяк Тетяна Ігрові технології в регуляції емоційних станів дітей....pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

Для гармонійної взаємодії з соціумом старшим дошкільникам необхідно бути компетентними у світі емоцій і почуттів. Але, як показує практика та науково-практичні дослідження, діти старшого дошкільного віку самостійно ці завдання вирішити не можуть, оскільки розвиток їх емоційної сфери проходить довгий, складний і тернистий шлях. Як стверджував відомий вчений О.Скрипченко, «процес інтеріоризації соціальних вимог, моральних норм, правил поведінки і почуттів надто складний, набагато складніший, ніж процес інтеріоризації інтелектуальних дій, і залежить від низки соціальних, соціально-психологічних та індивідуально-психологічних чинників».
Моніторинг спеціальних джерел показав, що науковий інтерес до проблеми регуляції емоційних станів дітей зумовлений, з одного боку, не достатнім рівнем висвітлення цієї проблеми у відповідній літературі, а з іншого боку – відсутністю спільного бачення науковцями і практиками шляхів регуляції емоційних станів дітей в пролонгованому стресі війни.
Метою дослідження є теоретичне та експериментальне обґрунтування особливостей використання ігрових технологій в регуляції емоційних станів дітей дошкільного віку в умовах воєнного часу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косяк Т. Ігрові технології в регуляції емоційних станів дітей в умовах воєнного часу / Т. Косяк ; наук. керівник В.В. Назаревич // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 35-38.
Ключові слова: Ігрові технології, регуляція емоційних станів, в умовах воєнного часу, емоційний розвиток, діти дошкільного віку
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 16 Лип 2025 07:10
Останні зміни: 16 Лип 2025 07:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18585

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу