Косяк Т. та Назаревич В.В. (2024) ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕГУЛЯЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ДІТЕЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 35-38.
| ![[img]](http://repository.rshu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Текст Косяк Тетяна Ігрові технології в регуляції емоційних станів дітей....pdf Завантажити (2MB) | 
Анотація
Для гармонійної взаємодії з соціумом старшим дошкільникам необхідно бути компетентними у світі емоцій і почуттів. Але, як показує практика та науково-практичні дослідження, діти старшого дошкільного віку самостійно ці завдання вирішити не можуть, оскільки розвиток їх емоційної сфери проходить довгий, складний і тернистий шлях. Як стверджував відомий вчений О.Скрипченко, «процес інтеріоризації соціальних вимог, моральних норм, правил поведінки і почуттів надто складний, набагато складніший, ніж процес інтеріоризації інтелектуальних дій, і залежить від низки соціальних, соціально-психологічних та індивідуально-психологічних чинників».
Моніторинг спеціальних джерел показав, що науковий інтерес до проблеми регуляції емоційних станів дітей зумовлений, з одного боку, не достатнім рівнем висвітлення цієї проблеми у відповідній літературі, а з іншого боку – відсутністю спільного бачення науковцями і практиками шляхів регуляції емоційних станів дітей в пролонгованому стресі війни. 
Метою дослідження є теоретичне та експериментальне обґрунтування особливостей використання ігрових технологій в регуляції емоційних станів дітей дошкільного віку в умовах воєнного часу.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косяк Т. Ігрові технології в регуляції емоційних станів дітей в умовах воєнного часу / Т. Косяк ; наук. керівник В.В. Назаревич // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 35-38. | 
| Ключові слова: | Ігрові технології, регуляція емоційних станів, в умовах воєнного часу, емоційний розвиток, діти дошкільного віку | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук | 
| Дата внесення: | 16 Лип 2025 07:10 | 
| Останні зміни: | 16 Лип 2025 07:10 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18585 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


