Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Юсенко Н.І. та Павлюк Т.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 256-257.

[img] Текст
Юсенко Н.І., Павлюк Т.О..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Охоплюючи всі сфери взаємодії дитини з довкіллям, орієнтування просторі створює умови для її всебічного розвитку, зокрема, формування світогляду, самосвідомості і тому є важливою умовою процесу соціалізації. Розвиток навичок орієнтування в просторі відбувається протягом усього дошкільного віку. Вже в ранньому дитинстві відбувається опанування вмінням враховувати просторове розташування предметів у власній діяльності. Однак дитина ще не відокремлює напрямів простору й просторових відношень між предметами від самих предметів

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Юсенко Н.І. Особливості формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку / Н.І. Юсенко, Т.О. Павлюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 256-257.
Ключові слова: формування уявлень, просторові уявлення, діти дошкільного віку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 21 Лип 2025 10:00
Останні зміни: 21 Лип 2025 10:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18651

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу