Супрунюк О. та Ставицька О.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 84-87.
![]() |
Текст
Супрунюк О. Розвиток емоційного інтелекту у дітей....pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
У молодшому шкільному віці дитина проходить важливий етап емоційного розвитку, який є базою для формування гармонійної особистості. Саме в цей період діти вчаться розпізнавати та розуміти свої емоції, що є важливою навичкою для подальшого життя. Молодший шкільний вік розкривається особливою емоційною вразливістю, чуйністю та сприйнятливістю. Однак, сучасні тенденції показують зниження рівня чуйності й емпатії серед дітей. Вони часто не в змозі адекватно виражати та контролювати власні почуття, що може призводити до труднощів у спілкуванні з однолітками та дорослими.
Мета дослідження - особливості прояву емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Супрунюк О. Розвиток емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку арт-терапевтичними технологіями / О. Супрунюк ; наук. керівник О.Г. Ставицька // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 84-87. |
Ключові слова: | Емоційний інтелект, молодший шкільний вік, арт-терапевтичні технології |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 21 Лип 2025 11:08 |
Останні зміни: | 21 Лип 2025 11:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18654 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |