Галатюк Ю.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 222-225.
|
Текст
Галатюк Ю.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто теоретичні засади формування професійної готовності майбутніх учителів фізики до реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у навчальній роботі. Досліджено педагогічні аспекти розвитку професійного уміння моделювати творчу навчально-пізнавальну діяльність у процесі навчання фізики. Запропоновано технологічний інваріант моделювання навчальної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Галатюк Ю.М. Формування готовності майбутніх учителів фізики до проектування та організації творчої навчально-пізнавальної діяльності / Ю.М.Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 222-225. |
Ключові слова: | професійна готовність, компетентність, моделювання, навчально-пізнавальна діяльність, технологічний інваріант |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 23 Лист 2020 12:06 |
Останні зміни: | 23 Лист 2020 12:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1873 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |