Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Галатюк Ю.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 222-225.

[img]
Перегляд
Текст
Галатюк Ю.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто теоретичні засади формування професійної готовності майбутніх учителів фізики до реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у навчальній роботі. Досліджено педагогічні аспекти розвитку професійного уміння моделювати творчу навчально-пізнавальну діяльність у процесі навчання фізики. Запропоновано технологічний інваріант моделювання навчальної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк Ю.М. Формування готовності майбутніх учителів фізики до проектування та організації творчої навчально-пізнавальної діяльності / Ю.М.Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 222-225.
Ключові слова: професійна готовність, компетентність, моделювання, навчально-пізнавальна діяльність, технологічний інваріант
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 23 Лист 2020 12:06
Останні зміни: 23 Лист 2020 12:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1873

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу