Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД)

Буток В.С. та Хижнякова Н.О. та Машта Н.О. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД). [Бакалаврська робота]

[img] Текст
Буток В. С..pdf

Завантажити (134kB)

Анотація

Управління процесом обслуговування клієнтів є надзвичайно важливим для будь-якої компанії, через що виникають проблеми, що пов’язані з успіхом і прибутковістю. Задоволеність клієнтів є ключовим фактором для забезпечення лояльності та повторних продажів, що у свою чергу частіше збільшує вхід до компанії та збільшує її залучення до ринку.
Мета дослідження полягає у здійсненні аналізу управління процесом обслуговування клієнтів ТОВ «Сільпо-Фуд» та у встановленні можливостей його удосконалення.

Тип елементу: Бакалаврська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Буток В.С. Управління процесом обслуговування клієнтів (на прикладі ТОВ «Сільпо-ФУД) : бакалаврська робота / В.С. Буток; наук. керівник Н.О. Хижнякова; рецензент Н.О. Машта; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023.
Ключові слова: управління обслуговуванням клієнтів, ТОВ «Сільпо-ФУД
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 01 Серп 2025 11:10
Останні зміни: 01 Серп 2025 11:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18755

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу