Гамза А.В. (2016) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Мова і культура, 2016 (Вип.19): Т.ІІІ(183). с. 366-371.
|
Зображення/Малюнок
1.jpg Завантажити (577kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
2.jpg Завантажити (229kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
3.jpg Завантажити (442kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
4.jpg Завантажити (494kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
5.jpg Завантажити (524kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
6.jpg Завантажити (220kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
7.jpg Завантажити (576kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
8.jpg Завантажити (536kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
9.jpg Завантажити (487kB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено теоретичну сутність понять "текст", "надфразова єдність", "складне синтаксичне ціле", окреслено практичну значущість означених термінів у викладенні української мови; показано якісну динаміку підвищення знань студентів та учнів при роботі з текстом у процесі вивчення дієслова.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гамза А.В. Психолого-педагогічні формування текстотворчих умінь у процесі вивчення дієслова / А.В.Гамза // Мова і культура : наук. журн. - Київ, 2016. - Вип. 19. - т.ІІІ (183). - С. 366-371. |
Ключові слова: | текст, надфразова єдність, складнесинтаксичне ціле, компоненти тексту, дієслово |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 24 Лист 2020 07:57 |
Останні зміни: | 24 Лист 2020 07:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1876 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |