Гажаман Д.А. та Поляк К.Ю. УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАТИВНОЮ ПОЛІТИКОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ЛАУНДЖ-БАРУ «PANDA PLACE CENTRAL» ФОП ГАЖАМАН Д.А.). [Бакалаврська робота]
![]() |
Текст
Гажаман Д. А..pdf Завантажити (139kB) |
Анотація
Актуальність дослідження теми управління комунікативною політикою організації зумовлена зростаючим значенням комунікацій у сучасному бізнес-середовищі. В умовах високої конкуренції та глобалізації ринку ефективні комунікації стають ключовим фактором успіху, оскільки вони сприяють формуванню позитивного іміджу організації, залученню нових клієнтів та підтримці лояльності існуючих. Зміни в технологіях і поведінці споживачів вимагають від компаній постійного вдосконалення своїх комунікативних стратегій. У цьому контексті управління комунікативною політикою набуває особливої важливості, оскільки дозволяє адаптувати комунікації до потреб ринку та забезпечити ефективну взаємодію з цільовою аудиторією. Крім того, якісна комунікативна політика сприяє підвищенню довіри до бренду, що є критично важливим для довгострокового успіху бізнесу.
Тип елементу: | Бакалаврська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гажаман Д.А. Управління комунікативною політикою організації (на прикладі лаундж-бару «PANDA PLACE CENTRAL» ФОП Гажаман Д.А.) : бакалаврська робота / Д.А. Гажаман; наук. керівник К.Ю. Поляк; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. |
Ключові слова: | управління комунікативною політикою, лаундж-бар «PFNDF PLFOR ORNTRFL», комунікаційні процеси, політика українських організацій |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 01 Серп 2025 11:58 |
Останні зміни: | 01 Серп 2025 11:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18761 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |