Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ "РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "МАРКЕТИНГ" ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
![]() |
Текст
Mashta_N_Reklamnyu_menedgment.pdf Завантажити (580kB) |
Анотація
Вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент» дає можливість здобувачам оволодіти теоретичними знаннями і практичними навичками для ефективного управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкових відносин.
Методичні вказівки складено відповідно до робочої програми дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Маркетинг».
У методичних вказівках наведено тематичний план курсу, а також рекомендації до виконання контрольної роботи здобувачами вищої освіти денної та заочної форм навчання.
Тип елементу: | Методичні рекомендації |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Машта Н. О. Методичні вказівки до самостійного вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / Н. О. Машта. - Рівне: РДГУ, 2025. - 20 с. |
Ключові слова: | Рекламний менеджмент, опис навчальної дисципліни, методичні вказівки |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: | С. І. Оніщук |
Дата внесення: | 11 Жов 2025 18:14 |
Останні зміни: | 11 Жов 2025 18:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18990 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |