Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Горбатюк Ю.М. та Дейнега І.О. (2018) РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 17-18.

[img] Текст
Горбатюк Ю.М., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горбатюк Ю. М. Роль маркетингу у забезпеченні діяльності освітніх організацій / Ю. М. Горбатюк, І. О. Дейнега // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, м. Рівне, 16 трав. 2018 р. – Рівне : РДГУ, 2018. – С. 17-18.
Ключові слова: маркетинг, освітні послуги
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 14 Жов 2025 12:18
Останні зміни: 14 Жов 2025 12:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18995

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу