Панюк Т.П. та Павелків К.М. та Коханевич Т.П. (2025) ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДИНГУ, МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАРКЕТОЛОГІВ ЯК ЧИННИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ. Via Economica, 2025 (Вип.10). с. 105-108. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
|
Текст
ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДИНГУ, МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ....pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті обґрунтовано науково-практичні засади використання брендингу, маркетингової інформації та іншомовної підготовки майбутніх маркетологів як ключових чинників мінімізації маркетингових ризиків і забезпечення економічної безпеки підприємств. Визначено, що в умовах глобалізованого ринку та нестабільності економічних процесів підприємства стикаються з новими викликами, що потребують комплексного підходу до управління ризиками. Розкрито сутність брендингу як інструменту формування корпоративної репутації, зростання довіри споживачів і зміцнення конкурентних позицій. Особливу увагу приділено ролі маркетингової інформації як ресурсу для прийняття стратегічних рішень, персоналізації комунікацій та прогнозування змін на ринку. Наголошено, що ефективна робота служби маркетингу з інформацією сприяє адаптації бізнес-стратегій до умов нестабільного середовища. Окремий акцент зроблено на іншомовній підготовці маркетологів як факторі підвищення конкурентоспроможності підприємств. Здатність фахівців оперувати іноземними мовами дозволяє залучати міжнародний досвід, будувати комунікації з партнерами, враховувати культурні особливості у просуванні бренду, сприяє налагодженню ділових звя’зків клієнтами за кордоном, підвищуючи рівень довіри та відкривати нові можливості для розвитку бізнесу. Зазначено, що формування іншомовної компетентності майбутніх маркетологів безпосередньо впливає на економічну безпеку та конкурентоспроможність підприємств, дозволяючи їм більш гнучко реагувати на маркетингові ризики та захищати підприємства від негативних факторів. Досліджено взаємозв’язок між брендингом, інформаційною аналітикою та іншомовною компетентністю як інтегральними елементами системи економічної безпеки. Запропоновано практичні рекомендації для управління маркетинговими ризиками та підготовки фахівців нового покоління. Синергія вказаних чинників формує стратегічну основу економічної стабільності підприємств і їх здатність до сталого розвитку, що зміцнює конкурентні позиції та покращує бренд самого підприємства.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Панюк Т.П. Дослідження брендингу, маркетингової інформації та іншомовної підготовки маркетологів як чинника забезпечення економічної безпеки підприємств в умовах маркетингових ризиків / Т.П. Панюк, К.М. Павелків, Т.П. Коханевич // Via Economica. - 2025. - Вип. 10. - С. 105-108. - DOI: 10.32782/2786-8559/2025-10-15. |
| Ключові слова: | брендинг, маркетингова інформація, іншомовна підготовка маркетологів, економічна безпека, маркетингові ризики, конкурентоспроможність підприємств |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка |
| Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
| Дата внесення: | 14 Жов 2025 12:23 |
| Останні зміни: | 14 Жов 2025 12:23 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18996 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



