Бойчук І.О. УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «iLounge»). [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Бойчук.pdf Завантажити (115kB) |
Анотація
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає товариство з обмеженою відповідальністю «iLounge», зокрема, його комплекс маркетингових комунікацій.
Предметом дослідження є система управління маркетинговими комунікаціями підприємства.
У вступі обґрунтовано актуальність обраної теми, сформульовано мету і завдання дослідження, вказано об’єкт і конкретизовано предмет дослідження.
Перший розділ розкриває зміст теоретичних понять стосовно управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Зокрема, подано визначення понять «маркетингова комунікація» та «бренд», досліджено методи управління маркетинговими комунікаціями, підходи до оцінювання ефективності її
реалізації.
У другому розділі проаналізовано загальний фінансово економічний стан та ефективність управління комплексом маркетингових комунікацій ТОВ «iLounge».
У третьому розділі спроектовано заходи щодо удосконалення управління маркетинговими комунікаціями у товаристві з обмеженою відповідальністю «iLounge», проведено економічне обґрунтування ефективності програми заходів.
Висновки містять основні пропозиції та рекомендації, реалізація та впровадження яких направлена на удосконалення управління комунікаційною політикою ТОВ «iLounge».
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бойчук І.О. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями підприємства (на прикладі ТОВ «iLounge») : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти / І.О. Бойчук; наук. керівник І.О. Дейнега; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2022. - 99 с. |
Ключові слова: | маркетингова комунікація, управління комунікаціями, комплекс маркетингових комунікацій, бренд, управління брендом, конкурентоздатність підприємства, стратегія маркетингових комунікацій |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 15 Жов 2025 07:03 |
Останні зміни: | 15 Жов 2025 07:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19002 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |