Мірошніченко І.С. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ДЛЯ ОНЛАЙН БІЗНЕСУ (НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «NEW YORK STREET PIZZA»). [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Мірошніченко І.pdf Завантажити (399kB) |
Анотація
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає ресторан «New York Street Pizza».
Предметом дослідження є система управління підприємства.
У вступі обґрунтовано актуальність вибраної теми, сформульовано мету і завдання дослідження, вказано об’єкт і конкретизовано предмет дослідження.
Перший розділ розкриває зміст теоретичних понять стосовно формування маркетингової стратегії підприємств. Зокрема, подано визначення понять «стратегія» та «маркетингова стратегія», досліджено методологічні підходи до вибору та обґрунтування маркетингових стратегій підприємств, специфіку формування маркетингових стратегій для онлайн бізнесу, специфічні особливості реалізації маркетингових стратегій на ринку ресторанних послуг.
У другому розділі проаналізовано загальний фінансово-економічний стан та умови реалізації маркетингових стратегій ресторану «New York Street Pizza».
У третьому розділі обґрунтовано напрями удосконалення маркетингових стратегій ресторану «New York Street Pizza», проведено економічне обґрунтування ефективності програми заходів.
Висновки містять основні пропозиції та рекомендації, що сприятимуть формуванню ефективних маркетингових стратегій ресторану «New York Street Pizza» при застосуванні онлайн-сервісів ведення бізнесу.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мірошніченко І.С. Формування маркетингових стратегій для онлайн бізнесу (на прикладі ресторану «New York Street Pizza») : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти / І.С. Мірошніченко; наук. керівник І.О. Дейнега; рецензент О.В. Гладунов; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 82 с. |
Ключові слова: | стратегія, маркетингова стратегія, маркетингова програма, онлайн бізнес, бренд, конкурентні переваги, конкурентоздатність підприємства |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 15 Жов 2025 08:16 |
Останні зміни: | 15 Жов 2025 08:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19005 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |