Цицюра О.В. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ НВП «ЕЛЕКТРОН-Т»). [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Цицюра О.pdf Завантажити (575kB) |
Анотація
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступають процеси формування та управління маркетинговою діяльністю ТОВ НВП «Електрон-Т».
Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та прикладні аспекти реалізації маркетингової діяльності на промислових підприємствах України.
У вступі обґрунтовано актуальність вибраної теми, сформульовано мету і завдання дослідження, вказано об’єкт і конкретизовано предмет дослідження.
Перший розділ розкриває зміст теоретико-методичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства. Зокрема, подано визначення понять «маркетинг» та «маркетингова діяльність», досліджено методологічні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства та окремих її інструментів та заходів.
У другому розділі проаналізовано загальний фінансово-економічний стан та умови реалізації маркетингової діяльності ТОВ НВП «Електрон-Т».
У третьому розділі обґрунтовано напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ НВП «Електрон-Т», проведено економічне обґрунтування ефективності програми запропонованих заходів.
Висновки містять основні пропозиції та рекомендації, що сприятимуть удосконаленню маркетингової діяльності ТОВ НВП «Електрон-Т».
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Цицюра О.В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ НВП «Електрон-Т») : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти / О.В. Цицюра; наук. керівник О.В. Дейнега; рецензент О.В. Гладунов; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 74 с. |
Ключові слова: | маркетинг, маркетингова діяльність підприємства, конкурентні переваги, конкурентоздатність підприємства |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 15 Жов 2025 11:47 |
Останні зміни: | 15 Жов 2025 11:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19009 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |