Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЛЬВІВПРОД»)

Цицюра Т.В. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЛЬВІВПРОД»). [Магістерська робота]

[img] Текст
Цицюра Т.pdf

Завантажити (368kB)

Анотація

Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає товариство з обмеженою відповідальністю «Львівпрод».
Предметом дослідження є система управління конкурентоздатністю підприємства з використанням маркетингу.
У вступі обґрунтовано актуальність вибраної теми, сформульовано мету і завдання дослідження, вказано об’єкт і конкретизовано предмет дослідження.
Перший розділ розкриває зміст теоретико-методичні управління конкурентоздатністю підприємства.
Зокрема, подано визначення понять «конкуренція» та «конкурентоздатність», досліджено методологічні підходи до оцінювання конкурентоздатності підприємства, факторів впливу на неї.
У другому розділі проаналізовано загальний фінансово-економічний стан та конкурентоздатність ТОВ «Львівпрод» і його продукції.
У третьому розділі обґрунтовано напрями підвищення конкурентоздатності ТОВ «Львівпрод», проведено обґрунтування ефективності програми запропонованих заходів.
Висновки містять основні пропозиції та рекомендації, що сприятимуть підвищенню конкурентоздатності ТОВ «Львівпрод».

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цицюра Т.В. Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоздатності підприємства (на прикладі ТОВ «Львівпрод») : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти / Т.В. Цицюра; наук. керівник І.О. Дейнега; рецензент О.В. Гладунов; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 78 с.
Ключові слова: маркетинг, конкуренція, конкурентні переваги, конкурентоздатність товару, конкурентоздатність підприємства
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 15 Жов 2025 11:04
Останні зміни: 15 Жов 2025 11:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19010

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу