Кравчук Г.Г. та Кирилецька Г.М. (2013) ФОРМИ І МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, РІВНІ ЗАСВОЄННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 29.
|
Текст
Кравчук Г.Г., Кирилецька Г.М..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
В роботі звертається увага на один із важливих етапів процесу навчання, діагностики результатів навчання, форми контролю та їх застосування.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кравчук Г. Г. Форми і методи діагностики результатів навчання, рівні засвоєння, контроль знань / Г. Г. Кравчук, Г. М. Кирилецька // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 11 квіт. 2013 р. – Рівне : РДГУ. – 2013. – С. 29. |
| Ключові слова: | контроль, діагностика, динаміка, навчання, знання, уміння, корекція, оцінювання, форми контролю, індивідуальний контроль, груповий контроль, фронтальний контроль |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
| Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
| Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
| Дата внесення: | 10 Лист 2025 13:18 |
| Останні зміни: | 10 Лист 2025 13:18 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19179 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



