Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМИ І МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, РІВНІ ЗАСВОЄННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Кравчук Г.Г. та Кирилецька Г.М. (2013) ФОРМИ І МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, РІВНІ ЗАСВОЄННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 29.

[img] Текст
Кравчук Г.Г., Кирилецька Г.М..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

В роботі звертається увага на один із важливих етапів процесу навчання, діагностики результатів навчання, форми контролю та їх застосування.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кравчук Г. Г. Форми і методи діагностики результатів навчання, рівні засвоєння, контроль знань / Г. Г. Кравчук, Г. М. Кирилецька // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 11 квіт. 2013 р. – Рівне : РДГУ. – 2013. – С. 29.
Ключові слова: контроль, діагностика, динаміка, навчання, знання, уміння, корекція, оцінювання, форми контролю, індивідуальний контроль, груповий контроль, фронтальний контроль
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 10 Лист 2025 13:18
Останні зміни: 10 Лист 2025 13:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19179

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу