Вербець В.В. (2016) МОНІТОРИНГ ЕСКАЛАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ДИСКОМФОРТУ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 18-22.
| 
 | Текст Вербець В.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті аналізується ескалація соціально-психологічного напруження в молодіжному середовищі в контексті соціальних трансформацій українського суспільства, репрезентуються результати соціально-педагогічного моніторингу ціннісних орієнтацій студентської молоді та пропонуються рекомендації щодо переведення інтелектуального потенціалу особистості в соціально продуктивний простір.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вербець В.В. Моніторинг ескалації соціально-психологічного дискомфорту особистості / В.В.Вербець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 18-22. | 
| Ключові слова: | соціально-педагогічний моніторинг, конфліктний потенціал, молодіжне середовище, ескалація напруження | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 
| Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин та політології | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 11 Груд 2020 08:31 | 
| Останні зміни: | 11 Груд 2020 08:31 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2161 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


