Середюк Л.А. (2016) ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 55-60.
|
Текст
Середюк Л.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається методика проектування комунікативного середовища учнів засобами інтерактивних технологій при вивченні іноземної мови в загальноосвітній школі. Зміст розробки та використання інтерактивних методик на уроках іноземної мови вбачається не в ефективності новизни, оригінальності, а в підвищенні якості навчального процесу. Значення інтерактивних методик полягає в активізації пізнавальної діяльності учнів, підвищенні інтересу до занять.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Середюк Л.А. Проектування комунікативного середовища учнів засобами інтерактивних методик при вивченні іноземної мови / Л.А.Середюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 55-60. |
Ключові слова: | інформаційне освітнє середовище, інформаційний простір навчання, комп'ютерно-орієнтоване навчальне середовище, відкрите навчальне середовище, віртуальне навчальне середовище, форми інтерактивних методів навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 15 Груд 2020 10:25 |
Останні зміни: | 15 Груд 2020 10:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2177 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |