Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ: АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД

Падалка О.І. (2017) ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ: АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД. Наука і освіта, 2017 (12). с. 202-207. ISSN 2414-4665

[img]
Перегляд
Текст
О.Падалка Наука і освіта 2017.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Для вищої школи залишається актуальною проблема як професійного, так і особистісного розвитку студентів. Значущість цілісного вивчення професійно-особистісного розвитку очевидна: без особистості не може бути професіонала, а без професійного самоствердження – самовдосконаленої особистості. Аспект особистісного розвитку, його змістовий компонент за останні роки неодноразово набував дискусійного характеру. Проте, зрозуміло, що без аксіологічного підходу не обійтися у вирішенні проблеми професійно-особистісного розвитку студентів. У контексті нашого дослідження особливий інтерес становить педагогічна аксіологія, до провідних понять якої належать: освітні, педагогічні та виховні цінності. У статті розглянуто пріоритетні педагогічні цінності як один із основних компонентів професійної культури майбутнього вихователя, що є важливою особистісною характеристикою майбутнього вихователя та умовою його плідної майбутньої діяльності у галузі «Дошкільна освіта», а також показником його професійної майстерності. За результатами експериментального дослідження доведено, що реалізація педагогічних умов забезпечила позитивну динаміку сформованості пріоритетних педагогічних цінностей у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Падалка О.І. Зміст фахової підготовки майбутнього вихователя: аксіологічний підхід / О.І.Падалка // Наука і освіта. Педагогіка : наук.-практ. журн. Південноукр. нац. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - 2017. - №12. - С. 202-207.
Ключові слова: цінності, педагогічні цінності, майбутній вихователь, професійна діяльність, професійно-педагогічна підготовка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Груд 2020 07:35
Останні зміни: 16 Груд 2020 07:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2187

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу