Бєлова С.А. (2017) КОНЦЕПЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКІЛ ПОЧ. ХХ СТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 26-34.
|
Текст
Бєлова С.А..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Теорія і практика гуманістичних педагогічних систем початку ХХ ст., насамперед досвід Бременських експериментальних шкіл 20-х рр. (Л.Гурліт, Г.Шарельман, Ф.Гансберг), пропонує ефективні форми і методи навчання, які можуть бути творчо адаптовані до сучасної школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бєлова С.А. Концепція комплексного навчання у практиці Бременських експериментальних шкіл початку ХХ століття / С.А.Бєлова // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф., Рівне, 24 лют. 2017 р. - Рівне, 2017. - С. 26-34. |
Ключові слова: | комплексне навчання, експериментальні школи, форми і методи навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Груд 2020 07:57 |
Останні зміни: | 16 Груд 2020 07:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2190 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |