Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОНЦЕПЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКІЛ ПОЧ. ХХ СТ.

Бєлова С.А. (2017) КОНЦЕПЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКІЛ ПОЧ. ХХ СТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 26-34.

[img]
Перегляд
Текст
Бєлова С.А..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Теорія і практика гуманістичних педагогічних систем початку ХХ ст., насамперед досвід Бременських експериментальних шкіл 20-х рр. (Л.Гурліт, Г.Шарельман, Ф.Гансберг), пропонує ефективні форми і методи навчання, які можуть бути творчо адаптовані до сучасної школи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бєлова С.А. Концепція комплексного навчання у практиці Бременських експериментальних шкіл початку ХХ століття / С.А.Бєлова // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф., Рівне, 24 лют. 2017 р. - Рівне, 2017. - С. 26-34.
Ключові слова: комплексне навчання, експериментальні школи, форми і методи навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Груд 2020 07:57
Останні зміни: 16 Груд 2020 07:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2190

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу