КОНЦЕПЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКІЛ ПОЧ. ХХ СТ.

Бєлова С.А. (2017) КОНЦЕПЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКІЛ ПОЧ. ХХ СТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. pp. 26-34.

[img]
Preview
Text
Бєлова С.А..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Теорія і практика гуманістичних педагогічних систем початку ХХ ст., насамперед досвід Бременських експериментальних шкіл 20-х рр. (Л.Гурліт, Г.Шарельман, Ф.Гансберг), пропонує ефективні форми і методи навчання, які можуть бути творчо адаптовані до сучасної школи.

Item Type: Article
Additional Information: Бєлова С.А. Концепція комплексного навчання у практиці Бременських експериментальних шкіл початку ХХ століття / С.А.Бєлова // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф., Рівне, 24 лют. 2017 р. - Рівне, 2017. - С. 26-34.
Uncontrolled Keywords: комплексне навчання, експериментальні школи, форми і методи навчання
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 16 Dec 2020 07:57
Last Modified: 16 Dec 2020 07:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2190

Actions (login required)

View Item View Item