Сорочинська Т.А. (2016) СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 33-36.
|
Текст
Сорочинська Т.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена дослідженню основних аспектів сучасної освіти в Україні. Автор розглядає якість освіти в науковому, політичному, соціальному, управлінському контексті. Особлива увага приділяється розробці сучасної концепції філософії освіти як загальної теоретичної основи реформування вищої школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сорочинська Т.А. Сучасна концепція філософії освіти в Україні / Т.А.Сорочинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1. - С. 33-36. |
Ключові слова: | якість освіти, концепція філософії освіти, реформування, професіоналізм педагога |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 29 Груд 2020 08:26 |
Останні зміни: | 29 Груд 2020 08:26 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2327 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |