Гаврилюк Л.В. та Казначеєва Л.М. (2016) ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ (НА ПРИКЛАДІ ДРАМАТИЧНОГО ГУРТКА САРНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «ШКОЛА-КОЛЕГІУМ» ІМ. Т.Г. ШЕВЧЕНКА). Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 101-106. ISSN 2415-802X
|
Текст
Гаврилюк Л. В., Казначеєва Л.М..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Простежено впровадження ідей В. О. Сухомлинського у сучасній школі на прикладі драматичного гуртка Сарненського навчально-виховного комплексу «Школа-колегіум» ім. Т.Г. Шевченка. На заняттях гуртка впроваджуються у практику запропоновані видатним педагогом форми і методи роботи, що сприяють всебічному розвитку дитини – основній меті виховання загалом, та формуванню мовної культури учнів зокрема. Серед таких
форм роботи варто назвати бесіди, читання книг, складання авторських казок та інших творі
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаврилюк Л.В.Впровадження ідей В.О. Сухомлинського у сучасній школі (на прикладі драматичного гуртка Сарненського навчально-виховного комплексу «Школа-Колегіум» ім.Т.Г.Шевченка)/ Л.В. Гаврилюк, Л.М. Казначеєва // Актуальні питання культурології. - Рівне : РДГУ, 2016. - Вип. 16. - С. 101-106. |
Ключові слова: | В.О. Сухомлинський, драматичний гурток, пізнання, мовлення, слово, книга, казка. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 29 Груд 2020 11:21 |
Останні зміни: | 29 Груд 2020 11:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2336 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |