Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ РІЗНІ ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ

Степанова О.І. (2016) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ РІЗНІ ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 93-96.

[img]
Перегляд
Текст
Степанова О.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто проблему мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку, які потребують корекції мовленнєвого розвитку, проаналізовано діяльність педагогів ДНЗ по нормалізації і розвитку правильного мовлення дитини, окреслено роль «семантичного поля» для запуску механізмів саморозвитку мовлення, зв’язного висловлювання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Степанова О.І. Особливості мовленнєвого спілкування педагогів дошкільних навчальних закладів з дітьми, які мають різні освітні можливості / О.І.Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1. - С. 93-96.
Ключові слова: мовленнєвий розвиток, мовлення, інклюзія, інклюзивна освіта, корекційна робота, дошкільник
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Січ 2021 10:40
Останні зміни: 05 Січ 2021 10:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2417

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу