Степанова О.І. (2016) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ РІЗНІ ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. pp. 93-96.
|
Text
Степанова О.І..pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто проблему мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку, які потребують корекції мовленнєвого розвитку, проаналізовано діяльність педагогів ДНЗ по нормалізації і розвитку правильного мовлення дитини, окреслено роль «семантичного поля» для запуску механізмів саморозвитку мовлення, зв’язного висловлювання.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Степанова О.І. Особливості мовленнєвого спілкування педагогів дошкільних навчальних закладів з дітьми, які мають різні освітні можливості / О.І.Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1. - С. 93-96. |
Uncontrolled Keywords: | мовленнєвий розвиток, мовлення, інклюзія, інклюзивна освіта, корекційна робота, дошкільник |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 05 Jan 2021 10:40 |
Last Modified: | 05 Jan 2021 10:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2417 |
Actions (login required)
View Item |