Давидович Г.В. та Горопаха Н.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВСТАНОВЛЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ВИКОРИСТАННІ СІМЕЙНИХ ТРАДИЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 40-42.
|
Текст
Давидович Г.В., Горопаха Н.М,.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Давидович Г.В. Теоретичні засади встановлення наступності у використанні сімейних традицій як засобу формування соціальної компетентності дошкільників та молодших школярів / Г.В.Давидович, Н.М.Горопаха // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали X Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. – Рівне, 2017. – С. 40-42. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 06 Січ 2021 09:12 |
Останні зміни: | 06 Січ 2021 09:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2430 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |