Малафіїк І.В. та Кривко М.П. (2016) ЄДНІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОГО ТА ДИДАКТИЧНОГО ЦИКЛІВ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТА НАВЧАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 113-116.
|
Текст
Малафіїк І.В., Кривко М.П..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті йдеться про те, що формування особистості людини як суб’єкта власного життя - проблема не лише педагогічна, але й глибоко соціальна. Однак її розв’язання потрібно вести ще зі шкільної лави. І для цього школа має великі можливості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Малафіїк І.В. Єдність управлінського та дидактичного циклів як основа формування суб’єкта навчального пізнання / І.В.Малафіїк, М.П.Кривко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1. - С. 113-116. |
Ключові слова: | суб’єкт, дидактичний цикл, управлінський цикл, особистість, керування, управління, суб’єктність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Січ 2021 11:33 |
Останні зміни: | 11 Січ 2021 11:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2460 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |