Косарєва О.І. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (НА ПРИКЛАДІ ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 135-138.
|
Текст
Косарєва О.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті виділені ознаки дітей з раннім дитячим аутизмом; розкриті психологічні особливості навчально-виховної роботи з аутичними дітьми, а саме: розвиток відчуттів і сприйняття, зорово-моторної координації; розвиток навичок самообслуговування; розвиток мовлення та комунікативних здібностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва О.І. Психологічні особливості навчання і виховання дітей з різними освітніми потребами (на прикладі дітей з раннім дитячим аутизмом) / О.І.Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1. - С. 135-138. |
Ключові слова: | діти з різними освітніми потребами, ранній дитячий аутизм, навчально-виховна робота |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Січ 2021 07:05 |
Останні зміни: | 12 Січ 2021 07:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2485 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |