Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ, СПІВВІДНОШЕННЯ З СУМІЖНИМИ ПОНЯТТЯМИ

Романюк С.К. (2016) РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ, СПІВВІДНОШЕННЯ З СУМІЖНИМИ ПОНЯТТЯМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 126-132.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С.К..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С.К. Рекламний дискурс: підходи до визначення, співвідношення з суміжними поняттями / С.К.Романюк // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Рівне, 15 квіт. 2016 р. - Рівне, 2016. - С. 126-132.
Ключові слова: дискурс, текст, стиль, реклама
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 18 Січ 2021 14:23
Останні зміни: 18 Січ 2021 14:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2765

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу