Тадєєва І.М. (2012) ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ЯКОСТЕЙ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 247-257.
|
Текст
Тадєєва І.М..pdf Завантажити (406kB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено аналіз особливостей обдарованих дітей, виокремлено соціально-психологічні проблеми та проаналізовано негативні якості особистості обдарованої дитини; визначено та обґрунтовано виховання гуманних якостей обдарованої дитини як один з вирішальних чинників гармонійного формування її особистості; визначено основну функціональну властивість виховання гуманних якостей у обдарованих дітей молодшого шкільного віку; спроектовано зміст гуманного виховання, визначено особливості виховної роботи з обдарованими дітьми та розроблено методику виховання гуманних якостей обдарованих дітей, яка базується на суб’єкт-суб’єктній міжособистісній взаємодії вихователя з обдарованою дитиною.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Тадєєва І. М. Виховання гуманних якостей обдарованих дітей молодшого шкільного віку / Т.М.Тадєєва // Філософія. Педагогіка. Суспільство : Зб. наук. пр. Рівнен. держ. гум. ун-ту. - Вип. 2. – Рівне : вид. О. Зень, 2012. – С. 247-257. |
Ключові слова: | обдарована дитина, гуманні якості, методика виховання, методи виховання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Січ 2021 18:33 |
Останні зміни: | 21 Січ 2021 18:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2908 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |