Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ЕКОЛОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН:ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Сяська І. (2019) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ЕКОЛОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН:ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 266-272.

[img]
Перегляд
Текст
Сяська Іннa.pdf - Опублікована Версія

Завантажити (245kB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано проблеми формування екологічної компетентності особистості як кінцевої мети і результату екологічної освіти. Запропоновано власне визначення поняття «екологічна компетентність учителя природничих дисциплін», яке трактуємо як здатність застосовувати систему знань, умінь та досвід екологічної діяльності у професійних і життєвих ситуаціях, розуміти й пояснювати стратегію сталого розвитку суспільства й природи; володіти практичним досвідом екологічно доцільної діяльності у довкіллі, бажанням брати особисту участь та виховувати в учнів прагнення до відновлення й збереження природного середовища; на основі пріоритетності екологічних цінностей та особистісних якостей (екологічна свідомість й самосвідомість, екологічна відповідальність й активність) формувати екологічну культуру й світогляд школярів, виявляти готовність до природоохоронної й еколого-натуралістичної роботи з учнями. Наголошується на необхідності включення екологічної компетентності до переліку базових, загальних та фахових компетентностей випускника вищого закладу освіти. Обґрунтовано методологічні основи впровадження компетентнісного підходу в процес екологічної освіти студентів природничих факультетів вищих педагогічних закладів освіти, які базуються на: онтологічних, гносеологічних, аксіологічних і пракселoгічних положеннях та підходах.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сяська І. КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ЕКОЛОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН:ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ / І.Сяська // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 9. - С. 266-272.
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетенція, компетентність, екологічна компетентність учителя природничих дисциплін, екологічна освіта, заклад вищої освіти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Адміністратор
Дата внесення: 08 Квіт 2020 11:12
Останні зміни: 15 Лип 2020 21:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/32

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу