Івашкевич Е.З. (2014) МІСЦЕ СЕНСИТИВНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УЯВИ В БІФУРКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 47-54.
|
Текст
Івашкевич Е.З..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті проаналізовано особливості сенситивності та соціальної уяви як фуркаційних чинників становлення соціального інтелекту педагога. Охарактеризовано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Івашкевич Е.З. Місце сенситивності та соціальної уяви в біфуркаційному просторі становлення соціального інтелекту педагога / Е.З.Івашкевич // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали другої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., Рівне, 17-18 квіт. 2014 р. - Рівне, 2014. – С. 47-54. |
| Ключові слова: | соціальний інтелект, фуркаційні чинники, сенситивність, соціальна уява, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту |
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії |
| Користувач, що депонує: | Редактор |
| Дата внесення: | 29 Січ 2021 12:21 |
| Останні зміни: | 29 Січ 2021 12:21 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3231 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



