Остапчук М.В. (2016) ПРИНЦИПИ СУГЕСТОПЕДАГОГІКИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ФІЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 65-68.
|
Текст
Остапчук М.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкриваються аспекти впливу на емоційно-ціннісні особистісні компоненти учнів, як такі, що розвивають позитивне ставлення школяра до фізики, знімають дизфункцію зайвої напруги у навчальному процесі, сприяють розвитку й саморозвитку особистості учня і вчителя. Дано теоретичне обґрунтування сугестопедичної технології навчання, показано на конкретному прикладі застосування сугестопедії на уроках фізики.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Остапчук М.В. Принципи сугестопедагогіки у навчанні школярів фізики / М.В.Остапчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти :зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 65-68. |
Ключові слова: | навчальний процес, фізика, емоційно – ціннісний, особистісний, сугестопедагогіка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 01 Лют 2021 08:42 |
Останні зміни: | 01 Лют 2021 08:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3274 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |