Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРИНЦИПИ СУГЕСТОПЕДАГОГІКИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ФІЗИКИ

Остапчук М.В. (2016) ПРИНЦИПИ СУГЕСТОПЕДАГОГІКИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ФІЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 65-68.

[img]
Перегляд
Текст
Остапчук М.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкриваються аспекти впливу на емоційно-ціннісні особистісні компоненти учнів, як такі, що розвивають позитивне ставлення школяра до фізики, знімають дизфункцію зайвої напруги у навчальному процесі, сприяють розвитку й саморозвитку особистості учня і вчителя. Дано теоретичне обґрунтування сугестопедичної технології навчання, показано на конкретному прикладі застосування сугестопедії на уроках фізики.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Остапчук М.В. Принципи сугестопедагогіки у навчанні школярів фізики / М.В.Остапчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти :зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 65-68.
Ключові слова: навчальний процес, фізика, емоційно – ціннісний, особистісний, сугестопедагогіка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Лют 2021 08:42
Останні зміни: 01 Лют 2021 08:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3274

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу