Лесняк Н.В. (2016) ІНТЕГРАТИВНА МОВЛЕННЄВА СКЛАДОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 93-96.
|
Текст
Лесняк Н.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті викладено теоретично обґрунтовану і експериментально перевірену методику застосування міжпредметних зв'язків на заняттях з образотворчого мистецтва, простежено вплив інтегрування мовленнєвої та зображувальної навчальної діяльності на професійну підготовку майбутнього вчителя, формування необхідних мовленнєвих умінь. Суть методики навчання полягає в максимальній педагогізації способів організації навчально-виховного процесу на інтеграційній основі і цілеспрямованій систематизації мовленнєвої діяльності в структурі занять (з використанням наочного і словесного дидактичного матеріалу).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лесняк Н.В. Інтегративна мовленнєва складова організації зображувальної діяльності / Н.В.Лесняк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 93-96. |
Ключові слова: | міжпредметні зв'язки, мовленнєва діяльність, зображувальна діяльність, інтегрування, мовленнєві уміння |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Лют 2021 07:55 |
Останні зміни: | 03 Лют 2021 07:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3368 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |