Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ МОДУЛЬНОСТІ В НАВЧАННІ

Малафіїк І.В. (2007) ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ МОДУЛЬНОСТІ В НАВЧАННІ. Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 178-182. ISSN 2078-1016

[img]
Перегляд
Текст
Малафіїк І.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена кредитно-модульному навчанню, зокрема його модульній складовій. Встановлено, що дискретною одиницею дидактичного процесу є навчальний модуль, який виступає як системна цілісність, у структуру якої входять цільовий, змістовий, мотиваційно-методичний, організаційний та діагностично-корекційний модулі. Описуються методико-технологічні засади розробки цих модулів і
конструювання навчального модуля.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Малафіїк І.В. Дидактичний аспект модульності в навчанні / І.В.Малафіїк // Вища освіта України. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : теорет. та наук.-метод. часоп. – Київ ; Рівне , 2007. – Т. 3. - С. 178-182.
Ключові слова: дискретність, модульність, навчальний модуль, цільовий, змістовий, мотиваційно-методичний, організаційний, діагностично-корекційний модулі, таксономія Блума, цілі навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 03 Лют 2021 22:43
Останні зміни: 03 Лют 2021 22:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3432

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу