Боровець О.В. (2018) ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№ 2): (94). с. 127-129. ISSN 2520-6427
|
Текст
Боровець О. В. НПД 2018 2.pdf Завантажити (234kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається проблема діагностичної діяльності сучасного вчителя в умовах реформування системи початкової освіти. Аналізуються функції та складові діагностичної діяльності як специфічного виду професійної діяльності педагога. Визначаються якості та властивості, якими повинен володіти вчитель сучасної початкової школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О.Боровець // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн., 2018. - № 2 (94). - С. 127-129. |
Ключові слова: | діагностична діяльність учителя, учні початкової школи, реформування української початкової школи |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 04 Лют 2021 07:23 |
Останні зміни: | 04 Лют 2021 07:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3441 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |