Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Боровець О.В. (2018) ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№ 2): (94). с. 127-129. ISSN 2520-6427

[img]
Перегляд
Текст
Боровець О. В. НПД 2018 2.pdf

Завантажити (234kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблема діагностичної діяльності сучасного вчителя в умовах реформування системи початкової освіти. Аналізуються функції та складові діагностичної діяльності як специфічного виду професійної діяльності педагога. Визначаються якості та властивості, якими повинен володіти вчитель сучасної початкової школи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Боровець О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О.Боровець // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн., 2018. - № 2 (94). - С. 127-129.
Ключові слова: діагностична діяльність учителя, учні початкової школи, реформування української початкової школи
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 04 Лют 2021 07:23
Останні зміни: 04 Лют 2021 07:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3441

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу