Романюк А.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДИГМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 140-144.
|
Текст
Романюк А.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Наочність є невід'ємною частиною навчального процесу. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій призвів до появи нових «сучасних засобів наочності», використання яких сприяє не тільки покращенню організації навчального процесу, але й більш якісній теоретичній та практичній підготовці учнів до реалій сучасного життя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк А.А. Особливості застосування сучасних засобів наочності у початковій школі в контексті нових педагогічних парадигм / А.А.Романюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 140-144. |
Ключові слова: | наочність, засоби наочності, сучасні засоби наочності, види наочності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 05 Лют 2021 07:13 |
Останні зміни: | 05 Лют 2021 07:13 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3521 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |