ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДИГМ

Романюк А.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДИГМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. pp. 140-144.

[img]
Preview
Text
Романюк А.А..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Наочність є невід'ємною частиною навчального процесу. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій призвів до появи нових «сучасних засобів наочності», використання яких сприяє не тільки покращенню організації навчального процесу, але й більш якісній теоретичній та практичній підготовці учнів до реалій сучасного життя.

Item Type: Article
Additional Information: Романюк А.А. Особливості застосування сучасних засобів наочності у початковій школі в контексті нових педагогічних парадигм / А.А.Романюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 140-144.
Uncontrolled Keywords: наочність, засоби наочності, сучасні засоби наочності, види наочності
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 05 Feb 2021 07:13
Last Modified: 05 Feb 2021 07:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3521

Actions (login required)

View Item View Item