Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДИГМ

Романюк А.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДИГМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 140-144.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк А.А..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Наочність є невід'ємною частиною навчального процесу. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій призвів до появи нових «сучасних засобів наочності», використання яких сприяє не тільки покращенню організації навчального процесу, але й більш якісній теоретичній та практичній підготовці учнів до реалій сучасного життя.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк А.А. Особливості застосування сучасних засобів наочності у початковій школі в контексті нових педагогічних парадигм / А.А.Романюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 140-144.
Ключові слова: наочність, засоби наочності, сучасні засоби наочності, види наочності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Лют 2021 07:13
Останні зміни: 05 Лют 2021 07:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3521

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу