Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ = PRACTICE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION IN PREPARATION OF FUTURE TEACHERS: ANALYSIS OF THEORETICAL CONCEPTS

Веремчук А.П. (2020) ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ = PRACTICE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION IN PREPARATION OF FUTURE TEACHERS: ANALYSIS OF THEORETICAL CONCEPTS. Інноваційна педагогіка, 2020 (Т. 1): Вип. 21. с. 165-169. ISSN 2663-6085, 2663-6093

[img]
Перегляд
Текст
Веремчук А.П. Практика.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті представлено аналіз та систематизацію інноваційних методів навчання, які застосовуються під час викладання у вищій школі, зокрема для підготовки майбутніх учителів. Автором схематично представлено інноваційну систему вищої освіти, що складається із компонентів, функцій та зв’язків, подано їх характеристику, виділено переваги застосування даної системи відповідно до досвіду іноземних навчальних закладів. Також у статті пред-ставлено характеристику інноваційних технологій, які застосовуються під час викладання та навчання, як-от: метод проєктів, кейс-методи, тренінги, навчальні дискусії, навчальні ігри, застосування мультимедійного обладнання під час викладання тощо. Автор зосередив увагу на тренінгах як інструменті, що дає змогу відпрацювати теоретичні концепції на практиці. У статті розглянуто метод Колба, відповідно до якого тренінг складається із чотирьох основних елементів: конкретного досвіду, пасивного спостереження, створення абстрактної теорії, активного експериментування. Також тренінг в основному складається з вивчення нового матеріалу, закріплення пройденого та вивченого, оцінки й аналізу, підбиття підсумків. Автор стверджує, що в умовах сьогодення у вітчизняній системі освіти переважає вивчення саме теоретичного матеріалу, натомість Болонська система, навпаки, передбачає більше практики та відпрацювання навиків, отриманих знань тощо. Зміщення акценту в освіті в напрямі практики є досить ефективним, що підтверджується досвідом розвинутих країн світу. У підсумку автор робить висновок про те, що поєднання традиційного навчання та тренінгів як інноваційної технології навчання зумовить краще розуміння теоретичного матеріалу, формування практичних навичок, підвищить готовність до викладацької діяльності та ринку праці загалом, сформує необхідний базис для застосування інших інноваційних технологій у практиці викладання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Веремчук А.П. Практика застосування інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів: аналіз теоретичних концепцій / А.П.Веремчук // Інноваційна педагогіка : наук. журн., 2020. - Вип. 21. - т. 1 . - С. 165-169.
Ключові слова: інновація, інноваційна система, вища школа, інноваційні технології навчання, мультимедійні презентації, тренінги, кейстехнологі
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Лют 2021 10:28
Останні зміни: 05 Лют 2021 10:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3561

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу