Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Заглинська Л.В. та Гоголь Т.В. (2020) СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 28-30.

[img]
Перегляд
Текст
Заглинська Л.В., Гоголь Т.В..pdf

Завантажити (20MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Заглинська Л.В. СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ / Л.В.Заглинська, Т.В.Гоголь // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (20–21 лютого 2020 р.). – Рівне, 2020. – С. 28-30.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економічної теорії
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Лип 2020 10:10
Останні зміни: 08 Лип 2020 09:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/372

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу