Шевців З.М. (2017) ПРАКТИКА ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Електронне наукове фахове видання «Народна освіта», 2017 (31): Вип. 1. pp. 56-61.
|
Text
Шевців З.М. NarOsv_2017_1_10.pdf Download (411kB) | Preview |
Abstract
У статті визначено суперечності та недоліки практики в системі підготовки вчителя початкових класів. Розкрито конструктивний підхід до проектування практики з метою формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи. Обґрунтовано можливість використання робочого зошита як рефлексивного засобу формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Шевців З.М. Практика як умова формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя інклюзивної загальноосвітньої школи / З.М.Шевців // Електронне наукове фахове видання «Народна освіта» . - 2017. - Вип. 1 (31). - С. 56-61. |
Uncontrolled Keywords: | практика, формування, соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи, робочий зошит |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 10 Feb 2021 21:13 |
Last Modified: | 10 Feb 2021 21:13 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3796 |
Actions (login required)
View Item |