Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК МОРАЛЬНИЙ ОРІЄНТИР ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Джеджера К. (2019) АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК МОРАЛЬНИЙ ОРІЄНТИР ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 157-164.

[img]
Перегляд
Текст
Джеджера Клавдія.pdf

Завантажити (309kB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлюється сутність академічної доброчесності, окреслюються притаманні їй цінності, надається перелік можливих порушень з боку учасників освітнього процесу та санкцій щодо них.
Презентуються результати опитування майбутніх вихователів стосовно їх обізнаності з проблемою академічної доброчесності та ставлення до цієї норми, які засвідчують недостатній рівень усвідомлення ними відповідальності за якість навчання та отриманої підготовки, принципів і правил доброчесності студента як майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти.
Визначаються можливості підвищення рівня академічної доброчесності учасників освітнього процесу шляхом її інституалізації у чинному законодавстві, вироблення доброчесної ідеології закладу вищої освіти та створення в ньому доброчесного середовища, розвитку особистісного духовного потенціалу учасників освітнього процесу через просвітництво, націлене на сприяння осягненню і прийняттю сенсу академічних чеснот, усвідомленню їх цінності та необхідності, їх реалізації в педагогічній, науковій, навчально-пізнавальній діяльності. Пропонується розв’язання проблеми виховання академічної доброчесності майбутніх вихователів, яке полягає у виробленні етичних стандартів доброчесної поведінки студента, вихователя закладу дошкільної освіти; ознайомлення з сутністю, принципами та правилами академічної доброчесності, а також з можливими порушеннями притаманних їй норм та санкціями щодо них у закладах вищої та дошкільної освіти; культивування доброчесності в діяльності учасників освітнього процесу, заохочення до моральних вчинків, виховання поваги до себе та до інших, відповідальності за результати навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Джелжера К. АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК МОРАЛЬНИЙ ОРІЄНТИР ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ / К.Джеджера // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 10. - С. 157-164.
Ключові слова: академічна доброчесність, принципи академічної доброчесності, цінності академічної доброчесності, порушення академічної доброчесності, порядність, навчальна порядність, наукова порядність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Адміністратор
Дата внесення: 09 Квіт 2020 11:42
Останні зміни: 23 Квіт 2020 06:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/40

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу