Петрук Л.П. (2014) СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 15-18.
|
Текст
Петрук Л.П..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті на основі порівняльного аналізу провідних концепцій з проблемно-розвивального навчання зроблена спроба простежити шлях розвитку проблемного навчання від методу до дидактичної системи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петрук Л.П. Становлення і розвиток проблемного навчання у педагогіці / Л.П.Петрук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти :зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 8 (51). - С. 15-18. |
Ключові слова: | проблема, проблемне навчання, розвивальне навчання, метод проблемного навчання, проблемна ситуація, дидактична система |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лют 2021 07:10 |
Останні зміни: | 18 Лют 2021 07:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4113 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |