Петрук Л.П. (2014) СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 15-18.
  | 
            
              
Текст
 Петрук Л.П..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд  | 
          
Анотація
У статті на основі порівняльного аналізу провідних концепцій з проблемно-розвивального навчання зроблена спроба простежити шлях розвитку проблемного навчання від методу до дидактичної системи.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петрук Л.П. Становлення і розвиток проблемного навчання у педагогіці / Л.П.Петрук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти :зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 8 (51). - С. 15-18. | 
| Ключові слова: | проблема, проблемне навчання, розвивальне навчання, метод проблемного навчання, проблемна ситуація, дидактична система | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 18 Лют 2021 07:10 | 
| Останні зміни: | 18 Лют 2021 07:10 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4113 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


