Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЦІ

Петрук Л.П. (2014) СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 15-18.

[img]
Перегляд
Текст
Петрук Л.П..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті на основі порівняльного аналізу провідних концепцій з проблемно-розвивального навчання зроблена спроба простежити шлях розвитку проблемного навчання від методу до дидактичної системи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петрук Л.П. Становлення і розвиток проблемного навчання у педагогіці / Л.П.Петрук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти :зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 8 (51). - С. 15-18.
Ключові слова: проблема, проблемне навчання, розвивальне навчання, метод проблемного навчання, проблемна ситуація, дидактична система
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 18 Лют 2021 07:10
Останні зміни: 18 Лют 2021 07:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4113

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу