Стельмашук Ж.Г. (2014) ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: ДО ПРОБЛЕМИ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 81-84.
|
Текст
Стельмашук Ж.Г..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті на підставі аналізу психолого-педагогічної, соціологічної та довідкової літератури розкрито сутність “дисциплінованості” як цінної якості особистості; досліджено різні підходи до визначення цього поняття у роботах психологів та педагогів. Розглянуто тлумачення поняття “дисциплінованість” у довідкових джерелах (педагогічних словниках, енциклопедіях, словниках-довідниках). Зокрема, були проаналізовані Великий тлумачний словник сучасної української мови, Короткий словник системи психологічних понять, Словарь русского языка, Словник-довідник із соціальної психології, Словник-довідник з педагогіки, Український педагогічний енциклопедичний словник. Здійснений аналіз довів, що “дисциплінованість” особистості учня у психолого-педагогічній, соціологічній та довідковій літературі розглядається як звичка, морально-вольова якість особистості, що обумовлюється ціннісними орієнтирами в суспільстві, означає дотримання певного порядку, організованість, добросовісне виконання своїх обов’язків; форму організації поведінки, свідомості особистості; результат навчально-виховного процесу. Розкрито взаємозв’язок понять “дисциплінованість”, “самодисципліна” та “шкільна дисципліна” в умовах гуманізації навчально-виховного процесу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стельмашук Ж.Г. Дисциплінованість особистості школяра: до проблеми термінології / Ж.Г.Стельмашук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 8 (51). - С. 81-84. |
Ключові слова: | дисципліна, дисциплінованість, самодисципліна, особистість, морально-вольові якості, цінність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лют 2021 14:46 |
Останні зміни: | 18 Лют 2021 14:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4167 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |