Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів початкової школи

Бублей О.М. (2019) Педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 11-12.

[img]
Перегляд
Текст
Бублей О.М..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бублей О.М. Педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів початкової школи / О.М.Бублей // Професійний розвиток педагога : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. «Сучасний вчитель початкової школи: проблеми і перспективи в контексті освітньої реформи» (29 берез. 2019 р., м. Рівне) / ред. кол.: Р.Л.Сойчук, О.М.Третяк, Т.В.Яковишина. – Рівне, 2019. – С. 11-12.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Серп 2020 09:47
Останні зміни: 27 Серп 2020 09:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/417

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу