Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.
|
Текст
Михальчук Н.О., Івашкевич Е.З..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
В статті описано принципи комунікативно зорієнтованого навчання школярів іноземної мови. Окреслено позитивні сторони комунікативно зорієнтованого навчання. Охарактеризовано процес квазіспілкування учнів з літературним твором, описано особливості розуміння підлітками літературного твору, наведено визначення поняттю “педагогічно регульована читацька діяльність”. Виокремлено компоненти читацької діяльності підлітків та види діалогізму, які зумовлюють ефективність комунікативно зорієнтованого навчання учнів англійської мови в сучасній школі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Михальчук Н.О., Івашкевич Е.З. Комунікативно зорієнтоване навчання підлітків іноземної мови: теоретико-методологічний дискурс / Н.О. Михальчук, Е.З. Івашкевич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 63-67. |
Ключові слова: | комунікативно зорієнтоване навчання, квазіспілкування, розуміння, педагогічно регульована читацька діяльність, компоненти читацької діяльності, види діалогізму |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 25 Лют 2021 07:55 |
Останні зміни: | 25 Лют 2021 07:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4422 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |