КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС

Михальчук Н.О. and Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). pp. 63-67.

[img]
Preview
Text
Михальчук Н.О., Івашкевич Е.З..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

В статті описано принципи комунікативно зорієнтованого навчання школярів іноземної мови. Окреслено позитивні сторони комунікативно зорієнтованого навчання. Охарактеризовано процес квазіспілкування учнів з літературним твором, описано особливості розуміння підлітками літературного твору, наведено визначення поняттю “педагогічно регульована читацька діяльність”. Виокремлено компоненти читацької діяльності підлітків та види діалогізму, які зумовлюють ефективність комунікативно зорієнтованого навчання учнів англійської мови в сучасній школі.

Item Type: Article
Additional Information: Михальчук Н.О., Івашкевич Е.З. Комунікативно зорієнтоване навчання підлітків іноземної мови: теоретико-методологічний дискурс / Н.О. Михальчук, Е.З. Івашкевич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 63-67.
Uncontrolled Keywords: комунікативно зорієнтоване навчання, квазіспілкування, розуміння, педагогічно регульована читацька діяльність, компоненти читацької діяльності, види діалогізму
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 25 Feb 2021 07:55
Last Modified: 25 Feb 2021 07:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4422

Actions (login required)

View Item View Item