Середюк Л.А. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦЇЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 88-91.
|
Текст
Середюк Л.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена розгляду доцільності використання методу ситуативного навчання з метою підвищення ефективності навчання німецької мови. Пропонується комплекс вправ, в яких органічно поєднані такі види діяльності як розвивальне навчання та дослідницька робота.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Середюк Л.А. Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземної мови як фактор інтенсифікацїї навчання / Л.А. Середюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 88-91. |
Ключові слова: | міжкультурне спілкування, комунікативно-орієнтоване навчання, ситуативний підхід, ситуація, принцип ситуативності, навчально-мовленнєва ситуація, моделювання ситуації |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 26 Лют 2021 07:35 |
Останні зміни: | 26 Лют 2021 07:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4460 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |